Noutati
Plăți restante 2016-2017 servicii vaccinare DSP București (16.10.2017)
Membrii PMFB care au facturi înregistrate pentru plata serviciilor de vaccinare din perioada octombrie 2016 - i ...
Citeste mai mult  
Ora Patronatului - 12 octombrie, la Crystal Palace Ballrooms, orele 16-17 (12.10.2017)
Dragi colegi, Vă așteptăm joi, 12 octombrie, între orele 16:00-17:00, la Ora patronatului ...
Citeste mai mult  
Adunare Generală extraordinară PMFB - joi, 28 septembrie (26.09.2017)
Se convoaca Adunarea Generala Extraordinara a membrilor Patronatului Medicilor de Familie din Bucu ...
Citeste mai mult  
Vezi toate noutatile  
 
Arhiva
Colaborare în campania de limitare a epidemiei de rujeolă (2017-08-01)
Materiale informative - campania de vaccinare contra rujeolei (2017-07-27)
Membri în Echipa de coordonare a măsurilor de limitare a epidemiei de rujeolă (2017-07-25)
Ofertă servicii pentru membri PMFB - Desman-Infomed (2017-06-24)
Ofertă servicii pentru membri PMFB - Fitpass (2017-06-24)
Vezi toata arhiva  
 
Actiuni
 
Linkuri utile
    
 
 
CallMed 1363




CallMed a fost lansat pe 7 ianuarie 2011 de către Patronatul Medicilor de Familie din București și județul Ilfov și Federația Națională a Patronatelor Medicilor de Familie.

CallMed este un serviciu de consiliere medicală telefonică prin apel cu suprataxă menit să ușureze comunicarea între medici și pacienții acestora.

Pentru orice informații sau probleme medicale, pacienții pot solicita sfatul medicului folosind serviciul CallMed la numărul 1363.

CallMed 1363 este disponibil atât pentru medicii de familie cât și pentru ceilalți medici, indiferent de specialitate.

CallMed 1363 reprezintă o altă opţiune de comunicare între medic și pacient, avantajoasă din mai multe puncte de vedere:

- pentru pacient
*** CallMed asigură accesul pacientului la o informație de încredere, de la medicul său, care îi cunoaște istoricul medical și îi poate oferi recomandări de calitate adaptate nevoilor sale;
*** CallMed oferă un câștig de timp, financiar și de efort, pacientul nemaifiind nevoit să se deplaseze până la cabinet pentru o informație sau un sfat ce pot fi oferite și la telefon;
*** CallMed creşte receptivitatea din partea medicului de a fi apelat telefonic, acesta fiind recompensat financiar prin suprataxa apelului pentru timpul și efortul său;
*** CallMed are cel mai mic preț pe minut dintre serviciile telefonice de acest fel;


- pentru medic
*** CallMed recompensează financiar, prin suprataxarea apelului, medicul care oferă telefonic recomandari de calitate pacienților săi, pentru disponibilitate, efort, timp alocat, stress și răspundere;
*** CallMed duce la o creștere a prestigiului medicului și a gradului de satisfacție a pacienților, prin disponibilitatea și receptivitatea arătate de medic prin punerea la dispoziția pacienților a acestei opțiuni de comunicare suplimentară;
*** CallMed protejează medicul de eventualele neînțelegeri sau litigii posibile în cazul unei convorbiri telefonice, prin înregistrarea, criptarea și arhivarea convorbirilor CallMed cu posibilitatea consultării acestora timp de 6 luni;
*** CallMed protejează medicul de apelarea telefonică abuzivă, atât prin posibilitatea blocării unor numere apelante cât și prin reducerea apelurilor nejustificate;
*** CallMed oferă un câștig de timp, financiar și de efort medicului, prin eficientizarea timpului alocat activității de consiliere medicală a pacienților;
*** CallMed ajută medicul să identifice apelurile telefonice primite de la pacienți, prin vizualizarea numărului centralei CallMed pe ecranul telefonului și/sau prin setarea unei sonerii distincte;


- pentru sistemul medical
*** CallMed reduce numărul pacienților care se adresează fără a avea o urgență reală medicală serviciului de Ambulanță și camerelor de gardă ale spitalelor;



Cum funcționează CallMed ?

Pacienții sună la numarul unic 1363 (număr special cu suprataxă, 0.95 Euro+TVA/minut) și sunt redirecționați de centrală, în funcție de codul de medic introdus, către medicul ales de pacient.
Medicul primește apelul redirecționat sub forma unui apel din partea centralei CallMed.
Astfel numărul de telefon personal al medicului nu este divulgat pacienților. În același timp, medicii știu că sunt apelați de pacienți prin CallMed, pe ecranul telefonului apărând numărul centralei CallMed. De asemenea, medicii își pot seta pe telefonul propriu o sonerie specială pentru apelurile primite prin CallMed.



Codul CallMed al medicului

Prima apelare CallMed necesită din partea pacientului introducerea codului unic de identificare al medicului afiliat la CallMed, de forma 21xxxx.
Codul Callmed al medicului poate fi aflat de pacienții săi pe mai multe căi:
*** De pe pagina de internet a serviciului, www.callmed.ro
*** Direct de la medic (afișe, fluturași, cărți de vizită CallMed dedicate)
La a doua apelare a numărului 1363 de pe același telefon, pacientul va fi recunoscut de CallMed iar apelul său va fi direcționat automat către medicul său. Pacientul are și posibilitatea apelării altui medic, prin tastarea cifrei 0 și introducerea unui alt cod de medic.



Cine oferă serviciul CallMed ?

CallMed este proprietatea comună a Patronatului Medicilor de Familie din București și județul Ilfov, Federaţiei Naţionale a Patronatelor Medicilor de Familie şi Telecom Data Consulting.



Cum pot utiliza medicii serviciul CallMed ?

Serviciul CallMed este disponibil medicilor în baza unui contract de prestări servicii cu firma Telecom Data Consulting, operatorul CallMed.
Contractul nu presupune nici o taxă de licență sau abonament lunar, cu alte cuvinte medicul nu plătește pentru a folosi CallMed !
Telecom Data Consulting anunță medicul, trimestrial, despre suma înregistrată în contul său în urma apelurilor cu suprataxă primite de la pacienți, pentru ca medicul să emită factura către Telecom Data Consulting.

Pentru a primi modelul de contract CallMed și datele de contact ale agentului Telecom Data Consulting, vă rugăm să scrieți Patronatului Medicilor de Familie București-Ilfov la adresa birou@pmfb.ro sau utilizând formularul de contact din secțiunea Contact (apăsați aici).



Cât de sigur este serviciul CallMed ?

Pentru siguranța medicilor și a pacienților
*** toate convorbirile efectuate prin CallMed sunt înregistrate, criptate și arhivate. În caz de litigiu, în interval de 6 luni de la data convorbirii, inregistrarea poate fi accesată. După termenul de 6 luni înregistrările sunt șterse de operator.
*** în caz de abuz, accesul numărului pacientului la CallMed poate fi blocat



Opinii despre CallMed:
"După o experienţă de 3 ani de utilizare a serviciilor CallMed pot spune că majoritatea convorbirilor se limitează la o durată de convorbire de două, maximum trei minute. Pacienții au devenit mai conciși și concentrați în timpul convorbirii CallMed." (Dr. A. Stănescu);

"Am considerat întotdeauna util ca pacienții mei să mă poată contacta și telefonic și le-am spus numărul meu personal de telefon, înainte sa aflu de existența CallMed. Diferența observată după ce am început să folosesc exclusiv CallMed pentru comunicarea cu pacienții la telefon, a fost creșterea numărului de consultații în cabinet. Puși în fața opțiunii de a mă suna cu suprataxă o parte dintre pacienți au preferat consultația în cabinet!" (Dr. M. Crăciun);

"Mulțumesc, CallMed! Am descoperit una dintre mult căutatele sursele suplimentare de venit lunar, în afara contractului cu casa de asigurări!" (Dr. D. Ionescu);



CallMed pe Facebook ! https://www.facebook.com/pages/CallMed-1363/172636029421012


Realizat de Softpage Internet
Copyright © 2011 Patronatul Medicilor de Familie din Bucuresti si Ilfov